Opgeven seizoen 2024-2025
Limmer IJsclub Limmer IJsclub
Schaatsvereniging voor Limmen en Omstreken

Beste ,

Hoewel we hopelijk nog een paar heerlijke nazomerdagen tegemoet gaan komt de start van het schaatsseizoen dit jaar toch ook al weer dichterbij. Het seizoen start dit jaar op 26 oktober 2024 en duurt tot 30 maart 2025.

Trainingsuren 2024-2025

A01 Maandag 17:30 – 18:35. Dit uur is voor onze pupillen, junioren en als ouders het leuk vinden om mee te rijden op dit trainingsuur nodigen we ze van harte uit. Op dit uur is het fijn en veilig schaatsen voor onze jonge wedstrijdrijders en de rijders die het schaatsen nog beter onder de knie willen krijgen.

A02 Maandag 18:50 – 19:55 Dit is een uur voor junioren en senioren. Er wordt op dit uur hard gereden. Hier trainen rijders die wedstrijden rijden (of hebben gereden) of die er aardigheid in hebben om fanatiek te trainen.

A03 Maandag 20:10 – 21:15 Dit is een uur voor junioren en senioren. Hier trainen bij ons veel rijders die meedoen in de marathon competitie op de vrijdagavond. Er wordt op dit uur hard gereden.

A04 Dinsdag 17:45 – 18:50. Dit trainingsuur is alleen toegankelijk voor rijders die mogen trainen op uren die zijn ingericht voor rijders die clubfaciliteiten of ijsfaciliteiten hebben. Ook traint de marathon selectie op dit uur. Voor dit uur schrijft de club jou in. Dat kan je niet zelf doen.

A06 Woensdag 17:45 – 18:50.  Dit trainingsuur is alleen toegankelijk voor rijders die mogen trainen op uren die zijn ingericht voor rijders die ijsfaciliteiten hebben. Ook traint de marathon selectie op dit uur. Voor dit uur schrijft de club jou in. Dat kan je niet zelf doen.

A07 Donderdag 18:15 – 19:20 Dit trainingsuur is geschikt voor junioren en ouder. Pupillen die op dit uur willen rijden mogen dit na overleg met de trainers. Dit uur is namelijk niet geschikt om het schaatsen te leren. Er wordt hier hard gereden.

A08 Zaterdag 07:45 – 08:45. Dit (vroege) uur rijden we met pupillen, junioren en senioren die geen probleem hebben om vroeg op te staan. Gaat jouw zoon of dochter schaatsen op dit uur? Denk er dan eens aan of je het zelf leuk vindt om ook actief te worden? Er zijn meerdere ouders die zelf ook rijden.

Toerschaatsen woensdagochtend 09:15 – 10:15. Op de woensdagmorgen worden er trainingen verzorgd tijdens het publieksuur voor onze toerrijders. Voor dit uur moet je lid zijn van de club. De toegang tot de baan regel je zelf. Hierbij is een sportpas al snel voordelig.

Toerschaatsen maandag 21:30 – 22:30. Dit is een speciaal toerschaatsuur van Alkmaar Sport. De toegang tot dit uur regel je aan het begin van het jaar direct bij de kassa waar je een speciaal toerschaatsabonnement op de toegangspas laat bijschrijven. NB: Dit is een stuk voordeliger als je ook een sportpas hebt.

Opgeven voor 30 september

Alle trainingsabonnementen van het vorig seizoen staan nog in onze website. Log even in op de website om te controleren of jouw uren er nog juist in staan! Wil je iets wijzigen dan kan je dat ook op de website regelen. Je mag ook contact opnemen met Saskia (ledenadministratie@limmerijsclub.nl) of Bart (webmaster@limmerijslcub.nl) als je het liever doorgeeft via de mail of een vraag hebt over je abonnementen. Het is heel belangrijk dat je het ook aan doorgeeft als je van plan bent om te stoppen!

Kosten trainingen

Op onze website hebben we bij de pagina met INFO de tarieven staan voor dit jaar.

Onterecht mail ontvangen?

Heb je deze mailing ontvangen terwijl je eigenlijk wel zeker weet dat je bent uitgeschreven? Onze excuses. De mailinglijst is niet gekoppeld aan onze ledenadministratie en aan een mailadres is niet altijd af te lezen welk lid daarbij hoort. Geef het anders even door aan Bart (webmaster@limmerijsclub.nl) en dan controleer ik het direct.

Hopelijk tot snel op het ijs.

Vriendelijke groeten,

Saskia en Bart

Je ontvangt deze nieuwsbrief omdat je bent ingeschreven bij de Limmer IJsclub. Indien je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen kun je hieronder klikken op "uitschrijven bij de nieuwsbrief".

facebook  youtube