Wedstrijdschema 2024-2025

Het wedstrijdschema voor 2024-2025 is weer gepubliceerd door de SFA. Voor de leden die al wat langer meerijden met de wedstrijden een bekend concept. Je kunt zelf uitzoeken aan welke wedstrijden je mee wilt doen.

We hebben ook even een lijstje gemaakt met de wedstrijden die voor onze schaatsers interessant zijn.

• CLUBWEDSTRIJDEN. Dat zijn wedstrijden waar AL onze wedstrijdrijders van de club aan mee kunnen doen. Dus van jong (pupil) tot oud (master). Uitgezonderd de jeugdschaatsers. Bij deze wedstrijden tref je heel veel leden van onze eigen club.
  • CATEGORIEWEDSTRIJDEN. Dat zijn wedstrijden voor de wedstrijdrijders van ALLE clubs die trainen op de baan in Alkmaar. Bij de categoriewedstrijden staan vaak specifieke afstanden op de kalender en is de inschrijving soms beperkt tot bepaalde leeftijdscategorieën.
  • PUPILLENWEDSTRIJDEN. Dit zijn de wedstrijden van de SFA pupillen (+ C junioren) cup. Deze cyclus lijkt erg op de wereldbeker zoals je die kent van de “echte” grote wedstrijdschaatsers. Een competitie over het hele seizoen
  • JEUGDSCHAATSWEDSTRIJDEN. Twee speciale wedstrijden voor onze jeugdschaatsers
  • OVERIGE WEDSTRIJDEN. Dit jaar een speciale VIERKAMP op 7 en 8 december. De VOLHARDING bokaal en de FORTY SIX bokaal.

Meer info over het wedstrijdrijden nodig? We hebben de informatie voor jullie verzameld in een PDF. Nog meer vragen? Vraag je trainer!